9005500500 |
Iniciació en la pràctica AICLE/CLIL. Professorat d'ESO i BATXILLERAT. |
2016-2017 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). - |
|
|
|
11/2/2017 - 31/5/2017 (45 hores) de h a h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
CLSI Iniciació en la pràctica AICLE/CLIL. Professorat d'ESO i BATXILLERAT.
|
| |
Inscripció |
09/01/2017 - 19/01/2017 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Curs telemàtic de 45 hores, organitzat en 6 mòduls i un projecte final on es treballa com integrar l’ensenyament de continguts curriculars i llengua anglesa a través d’estratègies i recursos que són aplicables a diferents àrees.
|
| |
Objectius |
-Contribuir a la millora de la pràctica docent del professorat que imparteix una matèria no lingüística en llengua estrangera.
-Conèixer les bases teòriques i les estratègies didàctiques dels aprenentatges AICLE
-Facilitar eines i recursos al professorat per poder dissenyar, millorar o adaptar materials AICLE.
-Reflexionar sobre la pròpia pràctica docent com a eina de millora professional.
|
| |
Continguts |
- Ensenyament i aprenentatge de continguts d’àrees no lingüístiques en llengua estrangera, focalitzant en l’anàlisi de materials i la seva implementació a l’aula.
- Revisió de les bases teòriques de l’ AICLE (C concepts, 3As, Taxonomia de Bloom, Cummins matrix, scaffolding, interaction, assessment,etc) aplicats a la revisió i anàlisi de materials elaborats pels assistents amb anterioritat al curs, donant eines i estratègies per tal de millorar-los o per elaborar-ne de nous.
|
| |
Observacions |
Tipus bloquejat per FORMGEST setembre 2017
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones participants i formadores en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
- Participació activa als fòrums i altres activitats col·laboratives.
- Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
|
| |
Requisits de certificació |
- Tenir una avaluació positiva de les activitats i de les tasques encomanades a cada mòdul.
- Tenir una avaluació positiva del projecte per implementar a l'aula.
- Haver complimentat el qüestionari de satisfacció.
|
| |
Persones destinatàries |
Formació adreçada a professorat d’ESO i BATXILLERAT de centres sostinguts amb fons públics que imparteix o vol impartir en un futur immediat continguts curriculars en llengua anglesa i té certificat nivell B2 del MECR o superior.Consulteu aquest QUADRE RESUM i envieu tota la documentació necessària escanejada, a formlle@xtec.cat DURANT EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ.
Criteris específics d’adjudicació Les sol•licituds admeses s'ordenaran en funció de:
1.Tipus de vinculació al centre de treball:
1.1.propietari definitiu,provisional o contractat indefinit
1.2.interí
1.3 substitut
2.Nivell de llengua C2,C1 o B2.
3.PAP Percentatge d'aprofitament ponderat sobre els cursos de formació adjudicats.
PREGUNTES MÉS FREQÜENTS
|
| |
E-mail |
formlle@xtec.cat
|
| |
|
|